Min aversion mot flygande har inte enbart med panisk flygrädsla eller thunbergsk flygskam att göra. Det är så förbannat jävla bökigt bara.
Svunna är dagarna då man lallade igenom metalldetektorerna utan vare sig kroppsvisitering eller bagageröntgen, varpå man blev avvinkad av nära och kära vid gaten innan man slog sig ner, tände en cigarett och väntade på att den silvriga lilla påsen med rostade jordnötter skulle serveras till drinken.
Du måste vara inloggad och prenumerant för att ta del av vårt innehåll.
Logga in- Mer:
- Perspektiv
Vad vill du att Filter ska skriva om? Tipsa oss!